TOP 10 filmów 360 Wykorzystanie filmów 360

Wykorzystanie filmów 360 w sprzedaży nieruchomości

filmy 360 nieruchomosci, filmy 360 budynki

Filmy 360 to nowatorskie ulepszenie tradycyjnych, jednowymiarowych filmików, do których jesteśmy przyzwyczajeni. Dzięki tej technologii możemy oglądać filmy nie w tradycyjnym prostokącie, widzimy wszystko, co jest dookoła, tak jak ma to miejsce w rzeczywistości. Dlatego filmy 360 są ściśle powiązane z wirtualną rzeczywistością (VR – Virtual Reality), na której opiera się coraz więcej gier. Dostarcza to niesamowitych wrażeń estetycznych, czyni grę o wiele bardziej emocjonującą. Jakie zastosowanie filmy 360 mogą mieć w sprzedaży nieruchomości, dziedzinie, która kojarzy nam się na razie z konserwatywnymi rozwiązaniami i sztywnymi procedurami?

Okazuje się, że technologia 360 coraz częściej staje się sposobem na przyciągnięcie klientów. To ogromne ułatwienie sprzedaży i zakupu nieruchomości.

Wirtualny spacer – oszczędność nie tylko czasu

Technologia filmów 360 pozwala potencjalnemu klientowi  na obejrzenie mieszkania i okolicy jeszcze zanim dokona zakupu, czy nawet okaże zainteresowanie nieruchomością. Jest to oszczędność nie tylko czasu, ale także pieniędzy klienta – nie ma już konieczności dojazdu, a i decyzję można podjąć znacznie szybciej, bez żadnej presji i stresu. Znikają też kłopoty z dopasowaniem terminu oglądania mieszkania. Co istotne – jeśli coś umknęło uwadze kupującego, zawsze może odtworzyć film 360 jeszcze raz, by rozwiać swoje wszelkie wątpliwości – nie trzeba już przyjeżdżać kilka razy, by mieć pewność, że wszystko jest na swoim miejscu i się nam podoba.

Zobacz przykład filmów zrealizowanego dla biura nieruchomości:

Projekt 360 w rzeczywistości

Filmy 360 pozwalają na oglądanie mieszkań, które istnieją dopiero w formie projektu zapisanego na dysku twardym. W ten sposób deweloperzy mogą przekonać się, czy ich inwestycje mają szansę na odniesienie sukcesu. Jest to dobry sposób na pozyskanie klientów – sprzedawca może niejako „pochwalić się” swoją pomysłowością i pokazać, czego można się po nim spodziewać. Po raz kolejny warto tu wspomnieć o oszczędności – filmy 360 pomagają unikać wszelkiego rodzaju pomyłek, niedociągnięć, sprawdzają się o wiele lepiej od tradycyjnych makiet i mieszkań pokazowych.

Nowe technologie = nowi klienci

Wprowadzenie nowych, ciekawych rozwiązań do sprzedaży nieruchomości to idealny sposób na pozyskanie zainteresowania wśród nowych klientów. Są to najczęściej ludzie młodzi, którzy są na bieżąco z rozwojem technologicznym, zatem każdy ukłon w ich stronę zwiększa ich zaufanie, działa „zapraszająco” i przyciąga uwagę. Obecnie jesteśmy coraz bardziej zabiegani i żyjemy w pośpiechu, każdy sposób na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy do nas przemawia i działa na korzyść usługodawcy.

Wydawać by się mogło, że technologia kojarzona dotychczas z grami, zabawą i beztroską nie będzie miała żadnego zastosowania w innych dziedzinach życia. Okazuje się jednak, że filmy 360 to jedno z najlepszych rozwiązań używanych w prezentacji nieruchomości. Gwarantuje oszczędność czasu i funduszy, pozyskanie nowych klientów, stanowi poszanowanie potrzeb klienta i ułatwia interakcję pomiędzy nim a sprzedawcą.

You Might Also Like

1 komentarz

  • Reply
    Top 10 filmów 360 #1 – Filmy 360
    12 września 2017 at 10:08

    […] dają naprawdę sporo możliwości. Są obecnie świetnie wykorzystywane na przykład na rynku nieruchomości czy turystyce. Oprócz tego są bardzo lubiane przez portale społecznościowe. Wciąż są […]

Dodaj komentarz